TISDAG

en helt vanlig tisdag tänker jag säga. men icke, idag är det cecilias födelsedag. så mellan klockan sex och nio imorse har hennes mobilt vibrerat lite av och till. haha! vid halv tio smög jag upp och gjorde frukost på sängen till henne. det blev lite mackor med tomat på, ägg, melon och det bästa joucie i vinglas. sen tog jag ton, HAHA! lät förjävlig, men en det resulterade i en glad cecilia. visst är jag en bra bopartner? erkänn! nu sitter vi i skolan, sista träningen inför nationella skrivdelen imorgon, jag är nervös minsann! idag ska vi ner på stan, jag, hanna och malin. vi ska göra en fältstudie, sen ska jag köpa en present till cecilia. vet nog redan vad det blir förnågot!

imorgon blir det kanske att träffa hugo? återstår att se! nu säger vi hejdå!
försten, Grattis så jävla mycket på din födelsedag cecilia! 18 barre fööööö-öör fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0