SÖNDAG

nu har jag gjort allt på min göra lista idag, förutom hämtat mina jeans. men elin var omöjlig att få tag på. annars idag så avslutade jag dagen med att övningsköra. tränade dragläge och parkering. min mamma var och spådde sig idag, och då läste spåtanten av mig också i samma veva. fick reda på lite saker om min framtid, en sak var exempelvis att jag skulle ta studenten. härligt! sen fick jag reda på saker som gjorde mig väldigt glad. jag har ett liv framför mig iallafall. försten helt på annat spår, jag har varit världens nyttigaste denna vecka. det närmaste onytttigt jag har kommit är den lilla joucie jag dricker på morgonen. jag har godis och chips förbud sen i måndags och fram till skolavslutningen. man måste ju ha någorlunda beach 2010 kropp. eller?
Kärlek/sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0