PÅSKLOV.GREAT

jag har påsklov.
vilken innebär ledighet och det är världens bästa grej.
på lovet ska jag hinna att vila, åka till bodaborg, få besök av min nyköpingsbo, träffa saknade vänner, träffa bästaste fia jätte mycket, festa och bara njuta.
helgen ska vara vit, vilket innebär ingen fest eller alkohol denna helg. utan jag ska bara umgås med min familj och äta god mat. (det är jag värd efter allt tränande denna vecka).
nu ska jag försöka få frida att vara social med mig, maha. pusstja


HUR UNDERBARA? jag vill ha, varför är alla strl förutom L slut...? cryface. till och med ormskinsleggingsen jag ville ha fanns bara i L. varför har ingen L och alla S? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0