ONSDAG

tjena bloggen.
nu har jag inte uppdaterat på två dagar. och vad har hänt sen sist?
jo, igår, tisdag alltså. så tog jag bussen in till katrineholm och mötte upp lovisa, en kompis från norrköping. och sen så drog vi till körskolan, jag skrev in mig och blev 9000 kr fattigare. sen bokade jag in teorilektioner som börjar på måndagkväll. sen så drog vi till ur och penn och jag köpte världens finaste klocka, jag lovar att visa er. sen fick vi snällt skjuts hem av vingåkerslovisas mamma. när vi kom till vingåker gick vi ett varv på faktory sen drog vi och åt pizza i väntan på att cecilia och frida skulle komma till samhället. vi drog och spelade bowling. jag vann nerifrån. haha! vid nio var vi hemma efter lite tönterier. haha! frida och jag levde ur barnen i oss, och skratta gjorde vi minnsann. det blev lite tv och smått och gott hos cecilia innan vi drog hem och sov.
lovisa sov här inatt. men vid halv två åkte hon hem till norrköping igen. och idag ska jag grilla med lite handsome folk hos vingåkerslovisa. det kommer bli mys, sen står jag och velar på om jag ska stanna där hela kvällen eller om jag ska träffa harry ikväll. vi får se hur sugen jag är. jag dissade iaf boda borg imorgon för sofia kunde inte haka, och då orkade jag inte fråga ngn annan. nu måste jag fixa mig, puss och kram.


kände för en gammal bild som påminner mig om början av stylist.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; den är från h&m :) tack!

2010-04-09 @ 17:31:09
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0