ONSDAG

dagen började med nationella i engelska, och det gick ju bajs. tack för att vi tränat på uppsats skrivande och helt plösligt skulle skriva ett brev? gick ju skit. tackar vi för! sen så är det en otroligt väntan, vi ska chilla under tiden som våran lärare sa, sen har vi redovisning som skulle väga jätte tungt i kursen, så jag ska fan lyckas! annars medans jag chillar så pysslar jag och sanne med hennes blogg. sanne med dialekten! hon hade tydligen klagat på min dialekt i sitt blogginlägg hon skrev nyss. och jag kan ju faktiskt erkänna, att jag skrattat ett antal ggr åt hennes också! lilla sannebanan! iaf så det där med design på bloggen ett helt mysterium. nu ska jag sluta skriva här. sen ska jag ut på stan för tredje gången denna vecka, tjohej! ska hitta något att ha på mig på valleborg. pussssshej.

Kommentarer
Postat av: sanne

du pratar lika fult fast än du har flyttat ;) MOJJE

2010-04-28 @ 14:03:45
URL: http://sanneg.blogg.se/
Postat av: anna

åh, men du! tack, du är söt :)

2010-04-28 @ 16:40:20
URL: http://alunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0