ONSDAG

Halva veckan redan. dagarna går sjukt fort och sommarlovet bara närmar sig med stormsteg! Det gör mig absolut ingenting. vi i våran klass har kommit på massa roliga och galna saker innan sommaren. Lite av dom; Laserdome, Paintball, ölbrännboll, grillkvällar och det roligaste fan såpa/alkhol brännboll. Så dom två sista månaderna i skolan kan nog inte bli annat än kul. Man läser ju på det sista i alla kurserna nu, vilket är tur. Då kan jag fokusera på att plugga trafikteori istället. mycket viktigare! annars då..
jag har just genomfört världens sämsta matteprov, jag bara håller tummarna nu för godkänt! något som gjort min dag lite bättre är att jag fått reda på att jag lutar åt Mvg i idrott. catchiiiiing! vem hade trott det? mina satsbesök har nog gett resultat trots allt.
mer annars då? jag är fortfarande sjuk och orkeslös. annars vet ni ju vad jag ska göra idag. så jag slutar här. pussochkram.



avnjuta en sådan god sak i solen kanske vore något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0