LÖRDAG

gårdagen var hur kul som helst. vi käkade först på olympos några brudar, sen drog vi hem till matilda och fortsatte. det var hur trevligt som helst, tack matilda och alla andra. kvällen fortsatte på lilla krog. jag hade jätte kul till börja med, ända till en fucking jävla blatte som jag aldrig sett förut började bråka med mig. jag vill inte skriva ut i bloggen vad som hände. men allt slutade med att äcklet blev utslängt, och jag kan säga att jag aldrig har varit så arg i hela mitt liv. hur fan hade han mage att förstöra hela min kväll? jag ska inte tänka på det, för resterande delen av kvällen var jätte rolig. nu sitter jag här hemma hos matilda, hon var snäll och erbjöd mig sovplats, hon är så rar, hon matilda! tack för att du ställde upp så mycket igår. det betyder guld för mig! nu ska jag sluta skriva här. min buss går om en timma. pusshej.


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha Sofie du är en riktig slagskämpe du ;)

2010-04-24 @ 17:46:57
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/
Postat av: Matilda

DU är rar Sofie :) <3

2010-04-29 @ 17:32:50
URL: http://matildadao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0