LÖRDAG

mysig kväll igår, bakad potatis och fruktsallad hemma hos johanna, med julia. senare fick vi mer besök. kom hem runt två efter ha kollat på en grym film. Frequency - livsfarlig frekvens hette den. rekomenderas verkligen.
idag har jag hunnit sätta upp min klädställning jag köpte igår, städat lite på rummet. sen tog jag och mamma bilen in till katrineholm, jag övningskörde. det gick jätte bra! bättre än förväntat. jag börjar lära mig det där med att köra bil nu. så körlektioner närmar sig nu.
nu ska jag sluta skriva här och laga tacos med mamma. ikväll får vi se vad som händer, sofia som jag skulle träffa var tyvärr tvungen att jobba. så får hitta på något annat kul.
kärlek från mig.


Kommentarer
Postat av: johannathuresson

haha, först titta vi inte ens på filmen sen helt plötsligt blev den skitbra. :)

2010-04-17 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0