FREDAG

dagen började med norrköping, lite shoppande, eller köpte inget, hittade inget. åkte till lägenheten, åt världens godaste pizza, pizzan ligger bara 2 minuter hemifrån oss. guldstjärna!
ungefär runt åtta kom sofia, pontus och rasmus och hämtade mig i vingåker och förstörde min vita helg. he-he. så gick det med den vita helgen! haha. kvällen var jätte trevlig. tack för ikväll! lilla krog fick sig ett besök också, var mest konstigt folk där. men nu har jag iallafall varit där när jag fyllt 18 år. jag hade iaf en mycket trevlig kväll med bra vänner. helt klart värt kvällen för att få spendera peace and love med världens bästa sofia. och pontus på ett hörn där! bara ungen får ledig från sin mycket upptagna jobbsommar! haha. på onsdag ska vi inviga första grillningen, kommer bli super mysigt. jag hoppas på lite vårsol på kvällningen. nu ska jag försöka sova, fastän jag inte är trött. imorgon ska jag äta påskmat tills jag spricker, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0