FREDAG

har spenderat hela dagen i sängen sovandes. jag mår inte bra idag, jag har gått och blivit sjuk. genom förkyld och feber imorse. det känns inte ett dugg roligt. jag som hade planer idag. jag skulle träffa anna som jag inte sett på evigheter, men var tvungen att ställa in eftersom jag inte är på topp. sen ikväll var det planerat att vi skulle vara hos sofia och ha nostalgikväll. äta oss tjocka och titta på gamla filmer. men jag vet inte om jag känner mig så bra att jag kan åka dit. jag vill verkligen ta mig dit. jag har ju köpt dricka och chips och vill spendera min kväll där. men bussen lockar inte. jag tycker helt klart synd om mig idag, och hoppas att jag kan bli mirakelfrisk just denna sekund. men hoppas är väl för mycket begärt. jag får väl se om jag ligger ensam hemma ikväll och ser på något gamalt skit på tv, eller om jag piggnar till och tar mig in till katrineholm.
/sofiebredellrudiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0