AVSKRIVNING.

hej och hej.
sitter i mitt rum just nu och är väldigt trötter. funderar på att pyssla lite. ikväll så har jag iallafall dissat fest. och det känner jag att jag gjorde rätt i, även om det absolut hade varit roligt att festa till det lite ikväll. men hoppas mina rara vänner har det roligt utan mig. jag är mest seg och ska istället spendera kvällen med min underbara familj. det blir lungt och skönt. måste passa på att spendera tid med min syster som bor i sundsvall som är här på visit. och sen imorgon ska jag slinga mitt hår med färgen som jag egentligen köpte i januari men inte "haft tid" att lägga i håret. vill ljusa upp det lite precis som jag förra året den här tidpunkten.
jag måste bara tillägga hur underbart jag tycker det är med vår. och hur hur mycket jag vill göra om våren 2009. jag vill leva precis exakt så som jag gjorde då och ha sofia vid min sida hela tiden. det var världens bästa vår. och jag hoppas våren 2010 ska bli exakt lika underbar, och just nu tvivlar jag inte alls på det. jag blev jätte sugen på att läsa gamla inlägg i min blogg från förra året, så vi hörs och ses säkert. puss lovers.

En låt som helt klart får man att tänka på förra våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0