(Y)

det är sjukligt vad tiden går fort egentligen. nu har jag redan avklarat en hel månad i min nya skola. och vet ni vad? jag trivs galant. jag tycker inte ens det är jobbigt att pendla. det går faktiskt riktigt bra. bättre än vad jag trodde det skulle göra om jag ska vara ärlig. men det rullar på så bra som det ska, skolarbetet, klassen, letar fortfarande lägenhet. ja, det är som det ska vara. jag har avslutat och raderat mattematik a vilket leder till tre sovmorgonar i veckan. det tackar vi för! nu kommer jag klara det ännu bättre. Nu längtar jag till hantverkstekniken drar igång på riktigt, alltså att vi får lära oss massa nya saker. Och jag längtar till helgen för då SKA jag ha riktigt jävla kul. och kanske ska jag avsluta helgen med bio på söndag? flickan som lekte med elden, någon som vill se den med mig?
aja, sleeptime nu.

Kommentarer
Postat av: LindaBredell

Vaaaa ööööh jag vill se flickan som lekte med elden.. Jag har två biobiljetter från Factory och en menybiljett, ska vi gå?

2009-09-15 @ 00:44:45
URL: http://lindabredell.blogg.se/
Postat av: johanna

jag ser den med dig! kan tillochmed berätta vad som händer, hehe ;)

2009-09-15 @ 16:50:20
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0