torsdag

feeling great, nja kanske att ljuga. det var länge sen jag var såhär trött på morgonen. jag ville bara sova vidare, ha sovmorgon. men det var bara stuffs man hade för sig på handel. så nu sitter jag här fryser jätte mycket, ont i halsen och börjar bli förkyld. neeeej! men man kan väl inte annat än det när halva familjen är sjuk. aja, ska gå till bussen om fem minuter, och om jag ska sova! fyfan, jag somnar nästan här. men dagen är rätt skön, stylist hela förmiddagen till lunch, sen dra till sats eftersom jag inte har någon svenska och sen slutar dagen med äcklig engelska, det är den som segar ner hela dagen, slutar 10 i fyra. ska träffa johanna ikväll, det var ett bra tag sen kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0