tisdag

jag lyssnar på musik och nördar sönder låten walking in memphis, det är min klass fel. dom nördar den jämt i skolan, spelas den inte i högtalarna så är det alltid någon som sjunger den. men vad gör det, den är svinbra!
idag så har jag varit i skolan, lala. en lektion idag inte så jobbigt enligt mig, eller vad säger ni? hann med 14:33 tåget hem, mamma hämtade mig, jag övningskörde hem. köpte nytt tåg och busskort som gick ut idag. sen träffade jag julia. vi hade jättekul som vanligt, tog helt snea kort alltså. HAHA. inget vi känner för att bjuda på. 
imorgon äre skolfoto? åååh. hela norrköpings friskolar ska vara i samma katalog. ohey dags att se bra ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0