söndagsplugg

den enda dagen på veckan jag faktiskt kan plugga är på söndagar. så just nu sitter jag och pluggar. Inte för jag har så värst mycket i skolan just nu. men jag pluggar det jag har iallafall. det bästa jag vet är att ha planering på exakt vad jag ska göra, när jag ska göra saker och när det ska vara klart. jag hatar när allt är huller om buller och när man får lämna in saker när man vill. då blir jag omotiverad. men vet jag att exempelvis den sidan i matten ska vara klar den dagen, då jobbar jag dit och sen kan jag ta det lungt. men då har jag endå jobbat. förstår ni? 
idag har jag iallafall pluggat matte, jag har ju börjat b-kursen denna vecka. så får snart en planering så jag kan börja jobba på riktigt. sen nu hittade jag en engelska uppgift på adela som jag tänkte göra klart och skicka in idag. den ska vara klar tills på tisdag men då är jag redan klar med den. jag har ingeting annat att göra. jag tänkte börja översätta stylist häftet men det har jag inte hemma, så det blir nästa söndags projekt. det ska vara inne den 18 november tror jag. men jag ska försöka bli klar i förväg så jag inte sitter sista dagen och blir galen som vanligt. nej nu ska jag sköta skolan bra! och behålla mina bra betyg. inget G på betyget än så länge, och så ska det fortsätta.
 
 
nej, för mycket ointressant. jag slutar här och fortsätter där jag avslutade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0