söndag

nästan nyvaken, gud vad jag älskar att vakna sent när man annars går upp så himla tidigt i veckorna. igår blev det en myskväll ute på altan med familjen. vi drack drinkar, åt tilltugg och bara pratade med tända ljus. jag älskar sånna lördagar då man bara tar det lungt. 
tog kort på en av drinkarna, den heter piggelin. och är super god! sen drack jag lite mjölkdrinkar också. det är supergott.
men idag då. då kommer mormor hit och grillar. för hon hade inte grillat någon gång nu i sommar, så då ville hon komma hit och bli bjuden på grillat. det gör inte mig något, jag ääääälskar grillat! det godaste som finns.
aja, nu ska jag skicka lite mejl till min lärare, så måste sticka. puss!
   
- söt tjej egopixar lite. haha, snygg jag är i min systers nördbrillor. nja, inte direkt min stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0