skuuulan

  
  
jahapp, så kul kan man ha i skolan. äntligen helg, jag har längtat. fast denna vecka har gått galet fort. och hoppas att dom tre kommande årens veckor kommer att gå lika fort. och vara händelserika och roliga, men framförallt lärande. nu ska jag gå en riktigt riktigt lång promenad med josefin, och sen äta godis och mysa ikväll. wanna join? haha. imorgon ska jag träffa lovisa, som förövrigt är på håkan nu. och om jag är avensjuk? ja, såklart jag är. tänker på p&l, han avslutade hela festivalen och var grym. känn ingen sorg för mig göteborg.

Kommentarer
Postat av: lovisa

klart du var avundsjuk på mig baby! ;)

2009-09-07 @ 12:01:18
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0