måndag

jag har testat en volym master för första gången. den ger faktist volym, så en sånn ska jag ha. för mitt hår behöver volym!
idag så fick jag skjuts hem och till skolan, sjukt skönt. skoldagen gick galet fort. hade data, som vi gjorde snygga bildspel på, satt och skrattade as mycket åt våra bildspel. as snygga! sen hade vi stylist. jag fick jobba med någon tjej som jag inte vet vad hon heter faktist, jessica tror jag. jag gjorde en uppsättning på henne som enligt mig blev ganska okej faktist för att vara nybörjare.  sen gick jag ner på stan där min familj var och köpte en kalender och mcd mat. mumma. nu på kvällen har vi bara setat här och testat att pärla lite. det blir rätt coolt.
 
 
puss och kram

Kommentarer
Postat av: hemliga fröken S

söta tjejer ;)

2009-09-08 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0