måndag

nu sitter jag bara här, jag gick upp 07:20 för jag tänkte att jag skulle åka 09:00 tåget men insåg sen att jag inte har lektion förens efter lunch idag. så jag kan åka in till stan senare. men det gör inget att jag gick upp tidigt för då slipper jag stressa idag. det är endå skönt att bara sitta och ta det lugnt på morgonen.
  
HAHA, jag fick just ett privat meddelande på bilddagboken, det lyder såhär:
 
Hej:)
jag vill bli din vän. Skulle vilja vara din tejpfånge ibland när vi är vänner också.. Det innebär att jag är tejpad med silvertejp från axlar till anklar Och då tillgänglig för dig att busa, retas och sitta på och kittlas med mm. Ibland kan vi se på film och då kan jag sitta tejpad brevdid dig i soffan. Det låter väl kul och mysigt? Ibland när jag är fri ska ja passa upp på dig:) ge dig massage, vara fotpall, vara kudde, hämta saker.
Jag är seriös. Ta hand om dig. Peter
  
 
Alltså vad finns det för sjuka människor? hahaha, jag höll på att dö av garv. alltså vad är det där? vet ni en annan rolig grej, jag tror fan han är seriös! hahhahahahahahaha. stackars kille!

Kommentarer
Postat av: fia

hahahahahah, fan va stört!

2009-09-28 @ 19:40:09
Postat av: sofiebredell

lugn, jag ska visa bild imorgon. du kommer dö! :D:D hhahahaha

2009-09-28 @ 21:37:40
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: Sarah-Daniella

HAHAHHA FOTPALL <3

2009-09-29 @ 15:43:44
URL: http://formyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0