tisdag

nu är jag nyss hemkommen från katrineholm. först var det skola till klockan tio över två. skoldagen gick jättefort faktist. efter skolan gick jag och matilda till tåget, köpte en cola på vägen. som även blev lite skakis, HAHA, alltså tågresan, vad säger man. jag har nog aldrig skrattat så mycket. vi var så jävla oseriösa så det finns inte. för lite sömn och lite sockerkick! sen väl i katrineholm efter att tåget blivit försenat 20 minuter så träffade jag upp sofia och tåg en paj och hade lite catch up. Satt och pratade i ungefär två timmar, sen tog jag bussen hem. Jag hittade även en cool mössa jag ska köpa imorgon, den är ganska kul. därför måste jag ha den. så våga inte köpa likadann.
                                                                                                                                                                 ikväll är det idol och andra avenyn, MISSA INTE!
   
mer bilder finns absolut, men orkar inte lägga upp fler. haha, dom andra är sjukt söta desutom.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA :D

2009-09-08 @ 19:33:49
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: fia

jag har redan köpt en sån mössa ;) hihi

2009-09-08 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0