lördag kväll

idag vaknade jag sent, mycket skönt. klockan var ungefär tolv när jag klev upp. var vaken till ungefär sådär halv tre inatt och satt och pratade med min syster. nu har jag precis ätit frukost och städat och dammsugit hela vardagsrummet. så hoppas mamma märker det när hon kommer hem. för det var faktist jävligt jobbigt. men det var sjukt stökigt så var tvungen att göra något åt det.
idag då, då är planerna att träffa lovisa. vad vi hittar på är en annan femma, utång kanske, hemma kväll kanske. vi får se vad kvällen bjuder på. 
PUSS
blir galet på mitt internet på denna data, jag kan skriva sjukt långa inlägg och sen stänger hela internetsidan ner sig, bara så där (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0