fredagsnatt

jag kom nyss hem ifrån katrineholm, det blev en kväll hos madicken med girlsen. vi satt och sällskapdrack lite och bara pratade, det blev en jätte trevlig kväll. drog ner ett tag på stan och träffade lite folk, sen drog vi hem. så nu sitter jag här. Jag ska banne mig snart sova. jag tror jag ska träffa sofia imorgon, jag hoppas iallafall på det. vi ses allt för sällan, utgång eller inte imorgon. bara jag får träffa sofia så är jag mer än nöjd. ialllafall väldigt kul och trevlig kväll ikväll. 
dags för sängen, smsa om det är något. puss
             
ursh, hatar att ha folk jag inte känner på msn, jag hade bara folk jag kände förut, nu på senare tid har fan tusen människor addat mig, har ingen anning om vilka det är. men en kille är norsk och är helt besatt av mig. urk, ska blocka alla jag inte känner. sen ska jag även blocka alla som fjortisloggar. HATA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0