fredag

just nu sitter jag själv i våran underbart sköna soffa i skolan. alla andra har lektion, men eftersom jag är lite bättre så har jag inte det. nej, men dom har matte och den kursen har jag avslutat. det är rätt ensamt här, men skönt. dom slutar om en halvtimme, då äre lunch, gott. efter jag hoppas det blir gott. johanna har försvunnit? eller inte bokstavligt talat, men hon är inte i skolan och svarar inte i sin mobil när vi ringer eller smsar. så, johanna vart har du tagit vägen?

aja, jag har iallafall varit på sats nu på morgonen och tränat för att fördriva lite tid eftersom jag måste åka nio tåget till skolan för att det inte finns någon buss som matchar elvatåget. så är det att bo i vingåker.

ikväll hoppas jag på utgång om vi hittar något trevligt ställe. annars blir det jag, julia och johanna ikväll.


aja, nu har jag absolut inget mer att skriva om. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0