cred till denna tjej!

jag tycker det är så tråkigt när alla fjortisbloggare med sitt dryga sätt kommer upp på topplistorna på bara en sekund. bara för att alla läser deras bloggar för att skratta.
jag säger bara cred till denna tjej som klär sig superfint, allt är superglad och har en bra syn på livet. hon är värd att vara högt på topplistan.
jag citerar från hennes blogg: "Ta livet som en gåva( är inte kristen..) och tänk positivt. Livet är alldeles för kort för att bry sig om små saker. Jag är verkligen lycklig varje dag, jag älskar mitt liv så himla mycket så det inte går att beskriva. Det klart man kan vara sur, bråka med sin kompis eller bara ha en skitdålig dag, och det får man ha för det är mänskligt. Men klaga aldrig på ditt liv, för det finns de som har det så mycket sämre än dig själv. Tänk på det.♥" -http://febb.blogg.se/
  
  
Hon har helt rätt, man ska inte tänka på småsaker hur svårt det än är. Tänk vad mycket du skulle ångra dig när du är äldre att du inte levde ditt liv när du var ung och hade chansen.
  
  
Visst alla gör misstag, men ett misstag blir en lärdom. och om du gör om ett misstag, gör du definitivt aldrig det igen.
  
Jag kanske ska sluta tänka och börja göra något åt sakerna istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0