<3

jag vill bara säga att jag älskar min familj. ni är underbara och bäst. jag trivs så jävla bra med er. jag är så himla glad att jag har fått en sådan bra familj. ni finns i alla lägen.
ta vara på alla personer i er omgivning och alla människor som betyder något för er. för det kan på ett ögonblick tas i från dig. jag älskar er alla.                                                                                                                                           
vakna aldrig upp med ångest, det finns alltid en anledning till varför det som hände faktist hände.

Kommentarer
Postat av: LindaBredell

Jag älskar dig också din lilla fis! <3

2009-09-15 @ 00:59:15
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0