torsdag

idag har jag varit ledig, världens lyckligaste människa är jag.
det började med att jag sov till halv två, ja är man ledig så är man. och då ska man sova länge. väntade på att elin skulle komma med bussen vid kvart över fyra. drog ner till samhället då, drog en runda på fabriksbutiken och scorett. Sen slutade julia praktiken, då drog vi och fikade på joans. det blev en muffins och varm choklad. mums på den varma chokladen! vi satt där i tre timmar, lite mer. det var super mysigt. vi fick lite sällskap ett tag också. Nu sitter jag här och ska väl snart sova. en lektion imorgon plus gymmet på morgonen. eller ja, jag ska frivilligt jobba på dom andras matte lektion. inte för jag behöver det, men för att jag vill.
 
 
aja, helgen blir lugn. äta på joans imorgon med brudarna. och marieberg/ikea på lördag. träffa lovisa och johanna och moffa på kvällen. sen söndag... plugga. ovanligt ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0