torsdag

jag gick och la mig klockan fyra igår. jag kunde verkligen inte sova, jag var hur pigg som helst. när jag väl somnat så började jag drömma mardrömmar, kan det bero på att vi var ute på spökjakt inatt med bilen? Linda hade ont i hjärtat för hon blev så rädd, HAHA. Och påtal om drömmar. har ni någon gång känt skuldkänslor när ni vaknat för att ni gjort någoting i en dröm? det gjorde jag i morse. Desutom vaknade jag med världens huvudvärk för att jag drömde att jag högg nycklar i någons huvud, alltså det var helt spårade drömmar. Jag kan inte ens minnas senaste gången jag drömde mardrömmar? jag trodde jag växt ur det stadiet för när jag var liten var mardrömmar dom enda drömmarna jag drömde. och samma drömmar återkom hela tiden, så jag hade jätte svårt att somna då. sen försvann det. konstigt det där. iaf, nu sitter jag här och chillar, ska snart börja fixa mig, sen ska jag ta ut hunden, sen ska jag med mamma in till stan. ikväll hoppas jag på lite girlsnight. drar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0