tisdag

sjuk idag, ingenting gjort. så kan man väl resumera denna dagen. förutom att jag faktiskt städat i mitt rum. och kommit på lite vad jag vill köpa från ikea. just nu sitter jag faktiskt i mitt rum med massa tända ljus och lyssnar på lars winnerbäck. jag kan inte fatta att jag hatade hans låtar förut? jag och julia gjorde det tillsammans, men jag tog mig upp det. nu ska jag värma en kopp varm choklad för emelie i min klass gjorde mig sugen på det.
 
annars då? tvingar mig iväg till skolan imorgon vare sig jag har ont i huvudet eller inte. juste, jag är jätte sugen på tårta. jag ska minsann baka en när johanna fyller 17 år. vissligen är det ju om en och en halv månad. elin går ju hotell och resturang. vi ska knåpa ihop jordens godaste tårta. tråkigt att johanna inte gillar tårta. men då kan vi ju äta upp den, det är ju tanken att vi gör den som räknas? visst? 
  
 
 
desperate housewives nu, tjao baby.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hahah, hur vet du att jag inte gillar tårta?! :D men baka en endå! (om du menade mej nu alltså ;) )

2009-10-14 @ 13:20:15
URL: http://johannathuresson.blogg.se/
Postat av: Julia

Sofie, Lars kan inte sjunga. :)

2009-10-14 @ 13:28:06
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

:O, men julia då! Sofie, du får ta Julia och tvinga henne att lyssna på Lars låtar till hon tycker om de! För det kommer hon göra till slut, ingen kan inte älskar Lars!

2009-10-15 @ 17:06:33
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0