Tisdag och kladdkaka

aw, jag hatar att jag alltid ska titta på massa serier och filmer om kärlek. jag vill också vara kär och få söta sms innan jag ska sova. men jag vet själv att jag har svårt att bli kär, eller svårt att bli kär kanske jag inte har. men jag låter mig inte bli kär i någon eftersom jag är rädd för att bli sårad, rädd för ett förhållande. nästa gång jag tycker om någon ska jag verkligen ge det chansen, förra gången jag tyckte om någon så gav jag det  ingen chans. men nästa gång och jag hoppas det är snart ska jag verkligen ge det en chans. jag ska skita i om jag blir sårad, för blir jag det så kanske allt innan jag blev sårad var värt det. 
  
   
aja, jag tänker inte öppna mig i bloggen. ska baka kladdkaka kanske snart, och vänta på johanna kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0