ta vara på varje tillfälle.

saker att se fram emot:

* Helg, varje helg är underbar och det är det man varje vecka längtar efter. Utan att ha något att se fram emot skulle skoldagarna gå grymt sakta.
* Lov, inte nog med att jag har lov två dagar extra på min skola. så lovet startar 22/10 och slutar 3/10. Vilet ger mig 11 dagars lov. jag klagar absolut inte.
* Resa upp till sundsvall. Att komma bort och byta miljö är så himla skönt ibland, och ett plus är att jag får träffa min underbara och saknade syster. Och bara umgås en hel helg!
* En kryssning? ja, den kommer att bokas in så småning om. och det finns inget roligare än kryssning. det är bland det roligaste som finns.

ja, sen finns det massa mer småsaker jag ser fram emot. en underbar höst tänker jag ha.

Kommentarer
Postat av: Sarah-Daniella

sv: haha jepp :D dom är as najsiga! Dock finns dom inte att köpa på så många ställen dess värre.. eller det är ju rätt bra iofs ^^

2009-10-11 @ 21:44:03
URL: http://formyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0