söndag

gårdagen spenderades först hos rasmus där vi fördrack lite, sen drog vi vidare till Bea som hade födelsedagsparty eftersom hon fyllde år igår, så grattis till henne! Sen drog vi vidare mot stan och nattbussen. Haha, jag hatar att åka nattbuss för man måste alltid åka när man har roligt. Hahahahaha, kickbike, behöver jag säga mer? kvällen var jätte rolig, så jag är verkligen glad över att jag gick ut igår efter lite om och men. jag funderade ju först på att sitta hemma, vilken tråkmåns. haha.

idag vaknade jag iallafall vid ett, och har bara kollat på tv. det är ju the city weekend break. underbart. senare är det plugga som gäller. jag behöver verkligen komma igång med ett arbete nu... det tar emot ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: fia

haha kickbike! :D du missade något, kvällen var riktigt kul, vi måste göra om det snart igen. skönt att vi ses mer nu <3

2009-10-12 @ 12:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0