Söndag och Lars Winnerbäck

jag har super roliga planer, såhär på en lördag. jag ska städa, plugga och tvätta. fast ja är faktiskt redan klar med städningen. jag storstädade faktiskt, damma, dammsuga, tvätta golvet och bytte lakan. och möblera om lite, det lilla som går i mitt lilla rum. och vet ni? jag lyckades också ramla i mitt nystädade rum, HAHA. jag är fan klantig. Jag hade precis torkat golvet, och det var fortfarande blött när jag skulle fixa iordning lakanen, och på något konstigt sätt så ramlar jag och nästan går ner i split, poff sa det så låg jag där och hade skit ont i mina streckta ben. haha, ja man kan ju tydligen ramla när man städar också. 
Nej, nu kanske jag ska dra igång pluggandet. Antingen blir det matte eller så ska jag börja med att sammanfatta mitt stylist häfte som är på engelska till svenska. det får nog bli matte, lite enklare.
  
  
 
Så nu slutar jag skriva här, fortsätta lyssna på lars winnerbäck och börja plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0