söndag

kort sammanfattning från igår; övningskörde till marieberg med mamma och pappa. Gick på marieberg, skopunkten och ikea. Fick med mig lite behövligt hem. Sen kom jag hem vid ungefär sex, drog till lovisa med johanna klockan halv åtta. satt hemma hos lovisa och åt onyttigeheter, tittade på film och snackade skit hela kvällen. jag älskar att bara sitta och snacka skit och bara ta det lungt ibland. kom hem vid ungefär halv två, och kom i säng klockan tre.
 
planer idag är att;
* Städa mitt rum
* Plugga lite granna
* Ta mitt feta arsle och träna på vingåkers gym.
* titta på gossip girl, ensam mamma söker och one tree hill
* sova tidigt!
  
  
så nu ska jag gå upp hur min sköna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0