sju tråkiga sanningar.

Skriv sju sanningar om dig själv och utmana sju vänner.
- jag utmanar alla som läser detta inlägg.


1. Jag hatar när vänner sviker och inte håller vad dom lovar.
2. Jag hatar att vara efterklok.
3. Jag hatar när folk inte klarar av att uppmärksamheten inte är på dom och gör allt för att ändra det.
4. Jag gråter alldeles för lätt till filmer och serier.
5. Jag är nog den största dagdrömmaren.
6. Mina innersta tankar och känslor vet ingen om, dom håller jag hellre för mig själv.
7. Har jag väl bestämt mig för något är det jävligt svårt att få mig att ändra mig.


Ni får gärna länka till inläggen där ni skrev dom sju sanningarna om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0