onsdag

idag vaknade jag tio över sex, bra sofie. precis den tid jag brukar ta mi cykel och cykla till bussen. tänkte träna på morgonen. men det sket sig. så jag tog kvart över åtta bussen istället, tur att jag har matte idag så att jag började klockan halv tio. så kom bara 7 minuter försent. det gjorde inte så mycket. och speciellt inte eftersom vi typ inte hade matte. istället skulle massa folk på skolan bli intervjuade av några politiker. så jag och tre andra satt och blev intervjuade istället för matten. om hur vi upplevde skolan och så vidare. 
sen så fick vi reda på att vi fick jobba hemma med engelskan och försäljning så vi var iprincip lediga idag. så jag, frida, nella, malin, hanna och medina gick ner på stan och gjorde en fältstudie. vi fick ta kort på olika salonger och sminkbutiker. sen kom jag till katrineholm med ett tåget. köpte lite saker på åhlens och hängde med mamma till willys och sen träffade vi morfar. idag skulle jag egentligen träffat elin, vi skulle fikat. men tyckte att jag, julia och elin kunde fika tillsammans imorgon istället. så elin träffas sofie istället idag, så jag vet inte längre vad jag ska göra. kanske plugga vore en bra grej? jag har ju lite saker att göra klart. så får det bli. men först ska jag moffa tacos, mums! 
 
 
  
jag har köpte julmust idag, fyfan vad det ska bli gott.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi var påväg ner mot tåget då, men om du läser lite noga så står det faktiskt : Men var iallafall tvungen att åka till skolan och prata med rektorn. :)

2009-10-14 @ 17:03:24
URL: http://matildadao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0