onsdaag

jaha, ännu en dag av lovet är snart över.
dagen började med att jag åkte till sofia, det var jätte trevligt. Vi pratade och om massor och så. jaja, anteckna! haha. sen så åkte jag hem, hann titta in på nya lindex och hm också. tummen upp! Jag hittade ju saker jag ville ha, dock hann jag inte köpa något. Vid sju så kom johanna, julia och lovisa. Sen så kom elin också. Vi lagade middag och sen bastade vi och tittade på film. en helt perfekt onsdag, jag gillar mina vänner! nu sitter jag här mätt av chokladkakan och väntar på att bella ska komma med bilen, vi ska ut på lite äventyr! jag har endå ingenting speciellt planerat på dagen imorgon så varför inte sova bort den dagen och vara uppe sent nu lixom. jag är ju endå mer nattmänniska än morgon.


aja, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0