oktobermånad

ny månad, redan oktober. det betyder att vintern sakta börjar närma sig, det betyder också nya krater, nya mål och nya äventyr.
  
denna månad har jag bestämt mig för två saker:
* mycket mindre data sittande. Nu när jag fått en egen data och kan sitta när jag vill och hur mycket jag vill så blir det lite för mycket.
- istället kan jag; gå en lång promenad, städa, plugga eller dylikt.
* äta mindre sötsaker. det har blivit för mycket sött och det måste sluta nu.
- istället; frukt, tuggummi, vatten.
  
  
  
nej, jag slutar nu. ska fixa lite. välkommen oktober!

Kommentarer
Postat av: Weakzi

sv: Antar att du inte vet hur dom väljer ut deltagare till tävlingarna. Att du bara ser deras regler dom skriver ut på bloggarna =) pinsam och desperat? Nä :P

2009-10-02 @ 11:14:00
URL: http://weakzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0