någon random lista

Visste du...
att jag vill ha - höstlov så badly.
att min senaste kyss - bara var bra för tillfället.
att jag lyssnar mest på - melissa horn och lars winnerbäck för tillfället.
att jag pratar - snabbt och otydligt.
att jag inte gillar - att vara efterklok.
att min bästa vän är -  ... saknade?
att min första riktiga kyss - var spännande.
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom egentligen inte har något att göra med.
att kärlek är -  något som känns långt borta.
att jag gillar att - skratta
att jag alltid kommer att - heta sofie
att jag är hemligt förälskad i -  en kändis
att sist jag grät var - igår till one tree hill.
att min mobiltelefon är - en rosa touch mobil.
att när jag vaknar på morgonen - så är min första tanke: "jag är sjukt idag va?"
att innan jag går och lägger mig - är den tid på dygnet som mest tankar finns i mitt huvud.
att idag har jag - vart i skuuulan
att jag just nu tänker på - saker och ting
att i kväll ska jag - titta på tv och chilla
att i morgon kommer jag - gå till skolan och sen träffa en vän
att jag hoppas - på dig.


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: jo men det är ju det att om jag ska gå på duve så ska jag gå sam och det vet jag att jag inte kommer klara av :/ fan vet inte vad jag ska göra asså..

2009-10-12 @ 20:56:24
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: Ivana M

sv: HAHA, nej det är tyvärr sant :P

2009-10-12 @ 21:01:52
URL: http://ivanam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0