Måndag och sol

dagen började med en trött sofie som inte orkade gå upp när hon egentligen kunde sova en timme till. Men upp kom jag och åkte iväg till skolan. Gick till sats och tränade sådär 45 minuter, så nu är jag helt slut och för att inte glömma hungrig. Om en halvtimme slutar min klass och då blir det mat, jag undrar vad det blir för gott. säkert fisk -.- 
Juste, jag skrev ju igår om att jag ville boka resa upp till sundsvall, sagt och gjort så åker jag dit den 5 november till den 9 november. Jag är överlycklig. Sen är jag ledig denna fredag också, ännu mer överlycklig!
 
  
 
Nej, over and out.

Kommentarer
Postat av: felicia

det känns helt fel bara, inte min grej riktigt! så nu ska jag gå sam på duve istället.. känns mycket bättre faktiskt :)

2009-10-06 @ 11:44:44
URL: http://feliciaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0