Malta 2009

Finns det gånger ni sitter och tänker tillbaka på bra stunder i erat liv och känner en stor saknad till just dom stunderna? jag sitter ofta och tänker på dagar, stunder och ord som folk sagt till mig. hela tiden går sekunder, minutrar, timmar och dagar. det går hela tiden framåt. men det är inte förbjudet att tänka tillbaka på bra stunder. Jag sitter ibland och ler för mig själv för vissa gånger jag verkligen känt mig så himla lycklig och bra. Jag hittade massa bilder från malta nyss, när jag var där med min syster. och du fick jag ett såndära leende på läpparna. 
jag saknar malta med syster. den bästa födelsedagspresenten!
ingången till vårat hotell, där man vaknade till brittisk dialekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0