lars winnerbäck är best

jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar lars winnerbäck. han är kung. så jävla bra. jag kan lyssna på hans låtar om och om igen, dom blir aldrig uttjatade och dåliga som andra låtar lätt blir när man lyssnar sönder dom. Jag säger bara det: lars winnerbäck sommarkonsert nästa år. ujuj. peace and love var inte samma sak, eftersom jag hade dödligt ont i halsen och knappt kunde prata, och var väldigt bakis. Jag vill se han på en egen konsert där det bara är han som gäller, när jag orkar stå och sjunga med i hans låtar. ja, han är kung. ingen kan säga något.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag säger ju det! love it!

2009-10-15 @ 17:03:24
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0