jävla skit skola ibland...

just nu är jag så irriterad, för det första är jag alltid irriterad så fort det har med engelska att göra. men det här tar ju fan priset. våran lärare i stylist, ja stryk under stylist alltså inte engelska. Har gett oss ett häfte på 44 sidor, som står på engelska ingånde om hår och hårstrån och deras växt och blablabla som vi ska sammanfatta till svenska. jag fattar absolut ingenting. och sitter och slår upp ord för ord, vilket lär ta fet mycket tid. Det här är fan överkurs, typ Engelska C eller något. hur kan vi få det det första vi får i ettan? hur bra på engelska och hårstrån är man nu egentligen? jag fattar ingenting, bara att jag vill ta det där jävla häftet och köra upp i hennes röv. förlåt men fyfan vad irriterad jag är! jag sjukter bara upp att börja med det hela tiden, kommer sluta med att jag sitter dagen innan det ska var inlämmnat och gråter för att jag inte ens börjat och inte gör det heller. snälla, ja betalar en stor summa till den som vill göra detta arbete åt mig. någon som är sugen? snälla? jag ber....

NEJ, JAG ÖVERREAGERAR INTE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0