jag mår illa!

urk, börjar må illa av mig själv faktiskt. den senaste månaden har alldeles för mycket sötsaker fått slinka in i min mage. jag får någon töntig panik och det känns som jag kan mäta mig med dom på "du är vad du äter", ni vet deras bord där dom lägger upp allt dom ätit på en hel vecka. jag känner att jag borde införa ett -inga sötsaker i veckan- förbjud. för det är inte alls bra för mig, inte för hyn, hälsan eller någonting. detta gör jag inte för att jag tycker jag är tjock utan för att jag känner att jag måste börja bli hälsosammare. Vill inte må illa på kvällarna när jag går och lägger för mig jag har frossat i mig massa skit som är onödigt egentligen, så.. imorgon är det rätt okej för då ska vi faktiskt ha myskväll. men sen får det vara! då ska jag införa mitt förbud i veckodagarna. och ni behöver inte bry er eller tycka det är töntigt. ni kunde slutat läsa när ni ville. men vill bara berätta för världen om det som händer i mitt liv. haha.
 
 
johanna, eftersom vi bor tre minuter från varandra. så kanske vi ska införa kvällspromenader? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

låter utmärkt :)

2009-10-28 @ 15:03:17
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0