jag hatar skolfoto mer nu

jaha skolfotot kom idag. pinsamt pinsamt pinsamt. jag överdriver inte nu när jag säger det här... men jag blev riktigt ful, första gången på alla skolåren som jag överväger att faktiskt skicka tillbaka skolfotona. så himla mycket vill jag inte ha dom. jag var fan sjukt jävla snygg i ettan om man jämnför med det hära? fan när jag såg det ville jag bara sjunka under jorden. korten ska försvinna, låsas in. ingen aboslut ingen ska få se dom. jag dog en minut där. fan. och för att inte säga klassfotot, urk. kul att alla norrköpings friskolor ska få se dom. jag dööööööör.
 
 
 
överdriver inte, tack för mig. nu ska jag somna i soffan och väntar på att alla slutar praktiken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0