jag hatar engelska, verkligen.

jag måste säga att jag är så jävla duktig på att skjuta fram saker. speciellt när det gäller tråkiga saker som att plugga. och mest av allt engelska, jag är nog den person som är sämst på engelska. jag hoppas att min engelska lärare inser att jag behöver special hjälp när hon ser min artikel. för jag fattar inte, jag har tappat engelskan helt sen i nian. i nian lärde jag mig massor, i ettan inte ett piss. och nu har jag tappat det jag lärt mig i nian. jag har ett för litet ordföråd och kan inte formelera mig på engelska. så vi får väl se vad jag får på det här, ig kanske. det är ju ett betyg iallafall, men inget bra.
   
 
nu ska jag få det klart och skicka in det, sådär några timmar efter deadline..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0