jag är helt död idag

det klagades över dålig uppdatering här, så jag får väl skriva en rad då.
dagen började med att en jävligt trött sofie gick till bussen för att åka till skolan. jag lovar idag skulle jag bara ligga kvar, men det var faktiskt två saker som fick mig att gå till skolan idag, stylist och att jag är ledig imorgon. så jag gick upp. skoldagen gick fort, vi fick sminka idag. sen efter skolan drog jag och johanna en runda på stan som avslutades med en milkshake på mcdonalds. mums. Jag fick iallafall med mig ett par skor, en mascara och en klänning. så nöjd är jag minnsann, johanna köpte dock bara en mascara. Men det var iallafall skönt att gå runt lite där, jag kommer ju vara pank hela tiden när jag går i norrköping. Jag fick pengar för tio dagar sen och nu har jag nog bara två hundra kvar...
iallafall, jag är helt slut just nu. kvällen ska bestå av att ligga i soffan och äta lite chokladpudding, helst somna men kan se på tv också.
  
  
Nej, nu har pappa lagat klart maten. bara han och jag hemma idag eftersom syster har åkt upp till min andra syster. och mamma jobbar. nej minsann, lovisa hinner du läsa detta så ringer jag dig sen.

Kommentarer
Postat av: lovisa

hihi, det hoppas jaag!

2009-10-08 @ 20:48:01
Postat av: lovisa

hihi, det hoppas jaag!

2009-10-08 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0