höstlovet började idag

dagen har bestått av en kort skoldag, mcd i katrineholm för att fördriva tiden tills bussen gick, pinsamt men vad gör man när man är för feg för att planka på tåget (förra gången var jag nära på att åka på böter och fick en rejäl utskällning) kom hem till vingåker och åkte till johanna på en gång. vi satt och pratade och åt bakpotatis. det satt bra! 
imorgon är det friluftsdag, vilket innebär att jag inte ska dit. mest för att allt känns så himla oplanerat. jag vet inte när eller var jag ska samlas. när vi ska hem, jag har inte valt aktivitet eller någonting. så jag startar mitt lov en dag i förväg. så nu har jag höstlov, så himla skönt!
  
 
Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna, och se krypa ner under täcket och titta på dagens avsnitt av dagens man. sen ska jag sova bort hela dagen imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0