gårdagen.

igår åkte jag med mamma och hennes väninna till katrineholm. dom hade någon ladies night, så alla affärer var öppna till åtta. Jag fick med mig en brunkräm hem, och en jätte skön och snygg stickad tröja med pälskrage från inget mindre än kappahl. ja, jag tror knappt det är sant. där har jag inte köpt kläder sen... femman? men jag hittade lite snyggt där faktiskt som jag provade. men köpte bara den stickade. Det var ju rea också, super! 
 
 
jag hittade bilderna på internet, så dom är inte tagna själv.
 
snyggare i verkligheten, kappahl, 224 :- (hon i kassan slog fel, den skulle kostat 299 :-)
 
 
 
Sen efter jag kommit hem drog jag och johanna direkt till elin. sen vid halv ett åkte vi hem och sov! idag så kommer sofia lite senare och hämtar lite, sen efter det vet jag inte vad som händer. en helt oplanerad fredag...

Kommentarer
Postat av: emilia

haha va roligt. skolan är jättebra, men vi har inte kommit igång med allt än, ny linje och allt.

själv, är din skola bra? :D

2009-10-30 @ 16:42:49
URL: http://etphoneshome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0