fredagsnatt

nu har ännu en fredag passerat i mitt liv, undra hur många fredagar jag egentligen levt i mitt liv? rätt många tippar jag på. men iallafall, vaknade sent vilket var galet skönt. och med tanke på att alla i katrineholm gick i skolan var ännu bättre. dagen gick galet fort och helt plötsligt stod jag hemma hos johanna med henne och sminkade mig inför kvällens trevligheter. det började hemma hos Rasmus och fortsatte hemma hos tvillingarna. det blev en rolig och trevlig kväll! en perfekt start på lovet måste jag säga!
nu sitter jag här och äter nattkäk bara för det smakar som bäst efter nattbussen. och nu ska jag faktiskt sova, det vore guld! godnatt!
ett tips från mig och säkert Kajsa också.. använd inte fransklänning på fest. ni fastnar i allt och alla!

föresten:

åh. snygg hål va? haha, så kan det se ut när man går på toaletten i mörkret... trash? inget för mig.

Kommentarer
Postat av: fia

fransklänning är inte att rekomendera nej, särskilt inte i närheten av någon med "bh knäppning" på kjolen ;)

2009-10-24 @ 12:45:22
Postat av: sofiebredell

sv: hahahaha, det kan jag nog verkligen inte rekomendera nej! :D

2009-10-24 @ 16:12:26
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0