fredagskväll

klockan har blivit över ett, kvällen skulle ju sluta med att jag gick och la mig tidigt. johanna ville att jag skulle komma över och hålla henne sällis eftersom hennes familj inte är hemma och hon var ensam. men jag är så trött så jag höll henne sällis över msn istället. tänkte sova för en timme sen men se så snäll jag är. medans jag gjorde det så tittade jag på massa klipp från vakna med the voice. antar att alla sett det någon gång? tyvärr åker jag till skolan innan det börjar på morgonen eller så har jag inte tid när jag väl är uppe den tiden. men det är jävligt bra. alla hatar katrin, men jag tycker hon är skön. Hon har åsikter och hon står för dom. Alla har åsikter, vare sig man hatar alla eller älskar alla så har man endå rätt att yttra sig. Hon vågar stå för att hon inte älskar alla och jag tycker hon är rätt grym trotsallt. Hon har ju endå lite rätt i vad hon säger ibland. Men ursh, påtal om något annat så är min mage full med choklad. det var jävligt gott, ingen banting här inte, utan mera choklad bara. nej, överdrivet. men gott var det, ingen tvekan om den saken. jag ser framemot morgon dagen, vare sig det blir utgång eller inte får jag träffa min fina vänner.
  
jag ska sova nu, jag har gått runt som en levande zombie dom senaste timmarna.
(jag måste ta mer bilder och lägga ut i bloggen, ska försöka. det är roligare jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0